понедельник, 17 февраля 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія

На тренінгу нас було об’єднано у пари. Ми по черзі ділилися власними ідеями. Моя партнерка допомогла обрати мені цікаву назву проекту, оскільки я мала кілька варіантів. Також я висунула певні ідеї стосовно теми моєї колеги. Дуже великою проблемою для мене стало визначення тематичних питань.
Потім я переглядала українські державні освітні стандарти та навчальні програми з економіки. З даних документів я копіювала вимоги стандартів та програм, які стосуються теми і зберігала у свій План вивчення теми. Також я сформулювала навчальні цілі, які мають бути досягнуті під час вивчення обраної теми. Для цього я використовувала вимоги стандартів та програм і список навичок 21 століття.

1 комментарий:

  1. Таню, ти добре виклала свої думки та враження від навчання за цим модулем. Вказала, що видалося найлегшим, а які завдання було складніше виконувати. Молодець)

    ОтветитьУдалить